Звіт Юрія Мисягіна за рік роботи У Верховній Раді України | Слуга народу

Звіт Юрія Мисягіна за рік роботи У Верховній Раді України

23 Липня 2020 року

Ключові досягнення та виконані обіцянки:

● Скасовано депутатську недоторканність.
● Запроваджено штрафи за прогули народних депутатів.
● Кримінальна відповідальність для депутатів за кнопкодавство.
● Повернено покарання за незаконне збагачення.
● Прийнято процедуру імпічменту президента.
● Запроваджено конфіскацію майна корупціонерів.

Робота депутата у Верховній Раді

За рік роботи у парламенті було подано 20 законопроектів, 8 з яких були прийняті та
стали законами.
Народний депутат є Заступником голови Комітету Верховної Ради України з питань
національної безпеки, оборони та розвідки. Це визначило вектор роботи у напрямку
законотворчості. Окрім вирішення загальнодержавних проблем, проекти законів,
ініційовані Юрієм Мисягіним, направлені на точкове реформування сфери оборони,
що в результаті сприяє посиленню національної безпеки та оборонної здатності
України.

Законотворча діяльність народного депутата

Законопроекти Юрія Мисягіна, які були прийняті та стали законами:

1. № 1224 Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо
застосування Збройними Силами України та Державною спеціальною службою
транспорту бойової техніки, зброї та спеціальних засобів в особливий період.

Даний закон дозволить врегулювати права на застосування зброї та бойової
техніки підрозділами Збройних Сил України. Закон також передбачає регулювання
застосування спецзасобів Державною спеціальною службою транспорту.

2. № 1225 Проект Закону про матеріальну відповідальність військовослужбовців
та деяких інших осіб.

Закон визначає чіткий механізм визначення шкоди, заподіяної державі, визначення
осіб, винних у заподіянні шкоди, та притягнення їх до матеріальної відповідальності.

3. № 1227 Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про військовий
обов’язок і військову службу» щодо удосконалення деяких питань проходження
громадянами військової служби.

Закон дозволяє визнати військовослужбовців, які самовільно залишили військові
частини або місця служби, дезертирували зі Збройних Сил України та інших
військових формувань або добровільно здалися в полон, такими, що не входять до
чисельності Збройних Сил України. А також призупинити виплати таким особам
грошового забезпечення і припинити поширення на них соціальних гарантій,
встановлених законодавством для військовослужбовців. При цьому, у випадку
виправдання – таким військовослужбовцям поновлять усі види забезпечення та
відповідні гарантії соціального захисту.
Закон забезпечує ряд механізмів, які зменшать випадки ухиляння громадянами від
призову на строкову військову службу.
Окрім цього, документ передбачає низку заходів щодо збереження льотного складу
авіації Збройних Сил України.

4. № 2237 Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України
з метою приведення у відповідність до Закону України «Про внесення змін до
статті 80 Конституції України щодо недоторканності народних депутатів України».

Даний закон, нарешті, дозволив скасувати депутатську недоторканність. Втілити
це обіцяли протягом багатьох скликань Верховної Ради, але лише зараз цей
важливий для суспільства закон було прийнято.

5. № 2247 Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо військових звань військовослужбовців.

Документ передбачає встановлення назв військових звань вищого офіцерського
складу відповідно до стандартів країн-членів НАТО.

6. № 3154 Проект Постанови про висловлення недовіри Генеральному прокурору
Рябошапці Р.Г.

Відповідно до одного з ключових запитів суспільства щодо необхідності
розслідування та покарання за корупційні злочини, екс-Генеральний прокурор не
виправдав довіри влади та людей. За півроку перебування на посаді, Руслан
Рябошапка не продемонстрував жодної активності у розслідуванні корупційної
діяльності найвищих посадових осіб держави.

Виражаючи запит суспільства, дана ініціатива стала вимогою відставки
Генерального прокурора.

7. № 2412 Проект Закону про розвідку.
8. № 2398-д Проект Закону про оборонні закупівлі.

Законом передбачено ефективні механізми захисту вітчизняного виробника шляхом
врахування інтересів виконавців державних контрактів із закупівлі товарів, робіт і
послуг оборонного призначення, у тому числі – можливість коригування цін у випадку
суттєвих змін фінансово-економічних умов виконання контрактів, застосування
критерію «вартість життєвого циклу» під час відбору виконавців, що відповідає
кращим стандартам країн-членів НАТО та ЄС, надання пріоритету локалізації
виробництва на митній території України. Також вперше оборонні закупівлі на ряд
товарів стали відкритими.

Останні 2 закони, ініційовані Юрієм Мисягіним та профільним комітетом Верховної
Ради, передбачають значне реформування системи оборонних закупівель відповідно
до стандартів ЄС. Також впроваджуються механізми вдосконалення ефективності
діяльності зовнішньої розвідки України. Вказані ініціативи безпосередньо
забезпечують посилення оборонної здатності країни.

Налагодження міжнародних зв’язків

Юрій Мисягін системно працює над налагодженням ефективних та конструктивних
зв’язків з іншими країнами. Це стосується не лише його профільної спеціалізації у
якості Заступника голови Комітету Верховної Ради України з питань національної
безпеки, оборони та розвідки. Перелік завдань, які ставить перед собою депутат,
налагоджуючи зв’язки з дипломатичним корпусом та представниками влади інших
країн, передбачають також реалізацію спільних економічних інтересів, пошук
інвестицій, реалізацію спільних проектів, які позитивно впливатимуть на міжнародний
імідж України. Одне з ключових завдань, звичайно – заручитися підтримкою провідних
світових держав щодо протистояння агресії з боку Росії.

Відповідно, депутат є членом груп з міжпарламентських зв’язків пріоритетних для його
діяльності країн: США, Японія, Ізраїль, Куба, Канада, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії.

Робота на окрузі № 28

Громадська приймальня народного депутата Мисягіна Юрія Михайловича працює вже
рік та продовжує щоденну роботу у місті Дніпрі за адресою: пр. С. Нігояна, 77.
За рік до приймальні звернулися понад 700 чоловік. Всі запити громадян було
оброблено та подано відповідні депутатські звернення.

Відповідно, було подано 389 депутатських звернень до органів місцевого
самоврядування та органів державної влади для вирішення найболючіших питань з
якими звертаються люди.

Депутатські звернення стосувалися вирішення таких гострих для жителів округу та всіх
українців питань, як: безробіття, жахливі дороги, незадовільна медицина, проблеми
ЖКГ, земельні питання, допомога малозабезпеченим, корупція.

За цей час було налагоджено співпрацю з місцевими органами
влади, що дозволяє ефективно вирішувати локальні проблеми на місцях у сферах
житлово-комунального господарства, медицини, освіти, виділення бюджетних коштів,
соціального захисту. А це саме ті проблеми, які найбільше турбують людей по всій
країні.

Окрім цього, налагоджено взаємодію з місцевим активом району. Проведено зустрічі з
керівниками правоохоронних органів, працівниками служб та відділів Новокодацької
районної ради, керівниками медичних закладів та установ освіти, головами
громадських організацій, головами квартальних комітетів, керівниками підприємств та
громадськими діячами.

Народний депутат провів 18 особистих прийомів на окрузі, відвідав 6 закладів освіти
(СЗШ № 84, 97, 50, 88, ДЗ № 182, Палац творчості дітей та юнацтва), Дніпровський
індустріальний коледж, Дніпровський технолого-економічний коледж, Військову
частину № Т0610, Культурно-дозвіллєвий комплекс «Кайдацький». Зараз спільно з
керівниками установ проводиться робота над вирішенням проблемних питань та
окреслюються майбутні перспективи розвитку.

Юрій Мисягін активно співпрацює з громадськими організаціями, зокрема:
«Всеукраїнська спілка ліквідаторів-інвалідів «Чернобиль-86», Міська організація
ветеранів АТО «Щит», Благодійна організація «Благодійний фонд «Серця неспокійні»,
Організація ветеранів України Новокодацького району м. Дніпро. Спільна діяльність
народного депутата з місцевим активом полягає не лише у вирішенні проблемних
питань, а і у створенні нових проектів для учасників організацій та усіх громадян.